czwartek, 3 marca 2016

Wegańskie batony karobowe z amarantusem

Do naszej ekipy połączył kilka miesięcy temu syn nr 2 o ksywce Ciumkacz. Niestety od miesiąca ma objawy alergii na skórze więc zmuszona byłam przejść na dietę eliminującą wszystkie potencjalne alergeny i stopniowe ich wprowadzanie. Wróciłam więc do testowania przepisów wegańskiech (co jest super). Problem mam jednak z czekoladą z orzechami, myślę o niej ciągle! (2 potencjalne alergeny). Dlatego wyprodukowałam jako ratunek takie oto zdrowe batony dla alergików:



Składniki:
Pół szklanki śliwek
Pół szklanki daktyli
2 łyżki gorącej wody
2 łyżki karobu
1 szklanka amarantusa ekspandowanego

Przygotowanie:
Bakalie zmiksowałam z wodą, dodałam karobu i stopniowo amarantus. Rozpłaszczyłam masę na kształt mniej-więcej prostokąta i pokroiłam na kawałki. Przechowuję z lodówce.

Wegańskie batony karobowe z amarantusem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz